رویدادها آرشیو خبر ها
كیفیت و امكانات حیرت انگیز لباس سوم یوونتوس

كیفیت و امكانات حیرت انگیز لباس سوم یوونتوس

 

شركت آدیداس لباس سوم رده‌های مختلف سنی مردان و زنان باشگاه یوونتوس در فصل 2019‐2020 را در همكاری مشترك با شماری از بازیكنان این تیم‌ها رونمایی كرد. طرح این شركت برای كیت سوم یووه شامل لباس، شورت ورزشی و جوراب‌های یكدست آبی است و برای لوگوهای یوونتوس و آدیداس به همراه تبلیغات و خطوط حاشیه‌ای این طرح نیز رنگ سفید در نظر گرفته شده است.

 

آدیداس در تشریح رویكرد این شركت برای طراحی لباس سوم یوونتوس آورده است:

 

این طرح با هدف سیاست‌های یوونتوس در سفارش محصولات مدنظرش برای این باشگاه با نگاه رو به جلو با تكیه بر نوآوری‌های نوین طراحی شده است. استفاده از سیستم Climalite در این لباس باعث جذب عرق بازیكنان در حین بازی و خنك‌ بودن آن است. مواد به كار رفته در آن نیز از هدر رفتن منابع جلوگیری و در كاهش گازهای گلخانه‌ای كاملاً موثر است. تمامی لباس‌ها از جنس پلی‌استر تهیه شده و نقش‌هایی شبیه تكه‌های شیشه با تم نقره‌ای نیز روی آن تعبیه شده است. این طرح با عالی‌ترین متدهای طراحی لباس و توسط فناوری‌ها كاملاً پیشرفته تهیه شده است. وحدت آبی و برجستگی‌های درخشان بر روی این طرح باعث شده تا این كیت یكی از شیك‌ترین تولیدات آدیداس در فصل آینده رقابت‌های فوتبال در سرتاسر دنیا باشد.

 

جورجو كیه‌لینی، میرالم پیانیچ، پائولو دیبالا، خوان كوادرادو، فدریكو برناردسكی، رودریگو بنتانكور، ماتیا دشیلیو، كریستیانو رونالدو، ‌لیزا بوآتین و انیولا آلوكو؛ 10 بازیكن منتخب تیم مردان و زنان یوونتوس هستند كه با پوشیدن این لباس در رونمایی اینترنتی آدیداس از كیت سوم یوونتوس همكاری كرده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: